15/05/12

HAng out bersama si A

kawan umpama belon......
Ari ahad tu aku ad keluar bersama si A ni ...erm enthlar keseronokkan tu x boleh nak diperkatakan 

bak  kata x boleh nak didescribekan ahaha...pertemuan kami sebenrnya dh rncg sebelum aku masuk

ke universiti lagi..banyak betul halangan nk jumpe dgn dier nieyh...setiap kali aku nk jumpe kdg2 

dier tetibe ad masalah n time dier free ak plak x free hewhew~~~xtually aku ajk dier keluar un bkn 

berdting yurp XD huu~~tp just nk jumpe dier dh lame x jmpe...ak ajk dier pegi midvalley lgpun ak 

dh lame x kesana XD n then selepas itu aku support semua perbelanjaannya alah x kesahlar lgpun dh 

niat nk blanje dier:)erm aku rase mcm seronok sangat aritu enthlar mcm owg dh kawin plk XD 

hewhew..kitorg tgk cite avenger ...tp sebelum tu kitorg pergi kat satu tempat bnyak2 

haiwan...heww~~~comel2 giler,,ade ke dier ckp muka ak mcm arnab XD mmg nk kene sekeh dier 

masa tu ahah..kami x kesah sebab aku ngan dier seolah memahami..erm time mkn plak pling tension 

dh la rmai org terpakse cari tempat makanan sampai 1 jam!!!! huh ak dh mcm kebuluran dh time tu 

dh pg2 terus gerak x srpn apa2 un XD...sepanjang perjalanan kami tu dier asyik ketawa dan gembire 

je..aku sangat senang haty berjalan dengan dier :)n dier plk always senyum je n sentiasa membuat 

jenaka untuk menceriakan sepanjang perjalanan tu...perjalanan kami pada hari tu tidak bosan..erm n 

then kdg2 ak brhrp masa tu berhenti dan aku boleh menghabiskan bnyak masa dengannya..tapi aku 

tahu semuanya itu tidak mungkin akn berlaku tp walaupun 1 jam tp ia mampu membuat kenangan 

itu bertahan lama abadnya :)....dalam pukul 6 kami pula membuat keputusan utk pulang n then aku 

plak mengambil keputusan utk menghantarnya walaupun jalan kaki:)xksah un bknnya jauh rumah 

aku ngan dier kan..erm pastu dier bg aku payung sbb pada masa itu hari dh nk hujan...aku x kesah un 

basah2 tp dier tetap bgnya juga..erm masa tu aku betul2 terharu dan hatiku mula rasa enthlar x prnh 

aku alami sebelum ini..erm sejak aritu aku tidak lena tidur memikirkan si A ni..MEngapa 

ye?semuanya menjadi persoalan yang tiada jawapannya sehingga kini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan