15/05/12

PElik=.=

ak percaya semua org mempunyai kisah cinta yang tersendiri
sejak kebelakangan nie perasaan aku sangat pelik ...ok firstly ak x bley tidur dgn lena..x taw 

nape..dah 2 hari mcmni selalunya taklah mcmni sgt..hurm ...xkn aku ni dh dilamun cinte ke?=.=x 

mungkin2...erm  xknlah ~~~hurm...ok i admit sbnrnya  mmg ad someone yg aku suke tp ak rase kalu 

bab cinta nie aku x brape sgt~~hewhew,,,sbb ak x prnh bercinte huhu ak x prnh rase mcmana couple 

ni...cme ak tertanye2 ap bezanya kasih diantara seorg kawan dan seorg kekasih yup?erm bg pendapat 

ak ak lg suke berkawan ngan mana2 gurlz asalkan dier ni baik..sopan santun x lah seperfect 

manapun  ..Allah jadikan setiap org mempunyai kelebihan dan kelemahan masing2 kn?..erm  enthlar 

kadang2 aku terfikir-fikir bagaimana ya  diorunk yg berkapel menghadapi semasa diowunk 

mempunyai masalah dalam hubungan masing2?erm aku bukanlah hendak mengatakan yang aku ini 

bukan semua tahu untuk menyelesaikan cinte setiap hubungan seseorang  sebab sebenarnya aku 

sendiri yg selalu menyelesaikan masalah diowunk nie hewhew(=.=)....aku bukanlah DOKTOR 

CINTA YE huhu,,,aku tahu masalah diowunk nie un disebabkan aku ni seorang yg suke memerhati 

dan melihat pelbagai ragam manusia...aku sebenarnya suke melihat sifat2 seseorang x kirelah 

samaada ak kenal ataupun x...xdelah aku nk ckp yang aku ni ahli pshology tp aku mmg minat :)...tp 

apa yang aku nak ckp arini perasaan aku sejak kebelakangan ni amat aneh sekali sejak aku keluar 

ngan si dier..erm aku bknnya takut untuk berbicara hati dengan dier tapi aku faham suatu hari nanty 

mungkin perbicaraan itu akan terjawab juga:)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan