6/07/12

======typing error======

ahah selamat hari jadi pada diri aku sendiri...wee huhu...ahah sbnrnya xde yg special sgt un ttg harijadi ak nie tp special tu je yg xnmpak ...ahah,,sbnrnya xde bnyak bnda un bley ckp sebab skunk ni ak kat office hotel....mata aku un da mcm apa ntah ...aku menaip ni un sebab saje je ...tetibe asa mcm nak update mklumlah hari special aku en...sapa yag pedulik :)...bg aku yg special kali ni harijadi ak dpt aku sambut bersama sahabat aku iaitu Siti MAs Ayu namanya...ahah satu hari kami msg n dier temankan aku...tp pukul 2 je dah tidur...=phaih x remaja lgsg la ahah....btw ak gembre sgt....enthlar aku kdg2 ak terlihat sesuatu yg istimewa tentang diri dier...dan sekaligus aku melupakan segala kelemahan yg dia ad....enthlr adakah ak sdah jatuh cinta dggnya?:)erm nick jgn nick kalau nak bercinta bgtaw terang ok...erm...ak belum jumpe dier lagi...tp insyaALLAH dier ckp dier nak trn KL...ak rasa adakah ini peluang aku untuk ckp dgnnya,,,ak sukakan dier..disebalik suka ak tu aku rase ak dah mula sayang kat dier....enthlar...ak x prnah rase cinta sehebat ini...adakah dier cinta sebenar ak?erm...bnyak betul persoalan naty bnyak pula jawapannya....eyh mcm lagu Najwa LAtif Cinta Muka BUku Plak huhu...erm enthlar setiap kali ak  bgn dr tidur..n sebelum tidur hurm always  ingat2 dier je....erm confirm ak dah fall in love...=.=...tp kenapa aku rase mcm takut je ea nak bgtaw dier...nthla kdg2 ak fikir adakah dier akan menerima ak sbg boyfriend..tp kalau dier lah my true love ak janji aku jaga dier baik2  lebih nyawa ak sendiri...erm..tp enthlar kdg ak taku yg aku akan dikecewakan mcmana?=.='''erm ye apa2 pun yg berlaku ak akan hadapi dgn tabah...sebab kalau dah suke teus je ckp....nati kalau dh melepas kat org len naty kecewa naty=.=....aku just bg separuh hati aku ni kat dier bley x?separuh hati lagi pas kawen ok?:Pwee huhu erm....tp rentak hati aku yakin ayu pilihan aku yang terbaik utk mnjadi peneman hidup aq..Aku mhargai kelebiha yang dier ada dan aku juga mencintai kekurgn dier...kalau  jodoh kite....sehodoh mana un dier tetap cinta kite yg dikurniakan oleh ALLAH kn:))...cme wktu skunk aku masih kurang bersedia utk memberitahu perkara seenar..erm dan aku pula perlu mengenal isi hatinya...dan apa pun keputusan selepas brjmpanya naty dier tetap kawan aq didunia dan diakhirat...:)))))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan